hejsan svejsan...

....
hem ljuva hem.
Kom faktiskt hem för lite mer än en timme sen men jag skriver nu. Har suttit och fixat med kodmallar och så ett tag. Ny header och annat kommer imorron.

Sista timmen tog väldigt lång tid. Jag var riktigt åksjuk, trött och ganska arg utan anledning(?) Fast första timmen sov jag trots det jobbiga säkerhetsbältet som alltid skaver mot halsen, blää. Aja, nog med klagomål.
Imorron är det skola, det ska faktiskt bli rätt så kul.

här får ni en liten egobild på mig tagen med mamma och pappas webcam ;p
Godnatt


har du något att säga?
kommentera isåfall här under
Postat av: emma

sv; jao, det har jag ;)

2009-09-28 @ 16:04:02
URL: http://oneem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0